A wiec tak…
Bez kategorii / 20 listopada 2012

Bylam dzis z malym u pediatry. Wg. jego oceny antybiotyk ,,poluzowal” katarek, ktory splywa i powoduje kaszel typowo wywolany katarem. Gdyby zostal bonusowo zainfekowany worusem, to najpewniej poijawila by sie jakas chociaz malutka goraczka, tym bardziej, ze bieze antybiotyk, wiec organizm jest oslabiony. A tym czasem Syn nadal nie ma nawet 36,6 Nadal ponizej normy. Lekarz kazal podawac Sinupret, podaje. Jednoczesnie i absolutnie jest przeciwnikiem podawania sterydu-zwlaszcza przy bakterii i antybiotykoterpii. Podobno bakterie lubia atakowac miejsca na ktore dzialaja sterydy, ze zdwojona sila. Wiec, nie pankuje puki co, podaje systematycznie antybiotyk, i Sinupret, smarkamy, i jestesmy nadzieji, ze wyjedziemy z tego calo Postanowilam, ze jeszcze tydzien po antybiotykoterapi nie wysle syna do przedszkola. Chce go jescze podkurowac. I mysle, ze wytedy bedzie juz silny jak kiedys Obym tylko wybila te ochydna bakterie u niego…. — forum.gazeta.pl(…)Kaszel, zapalenie ucha są niedogodnościami wieku dziecięcego, a nie chorobami. Antybiotyk przy zapaleniu ucha przyjmuje się do 10 dni(…) Złota myśl D…Q, forum Małe dziecko